Úvod
Magazín
Nová TV reklama, pohodlnější nakupování na eshopu i oblíbené akce přímo v lékárnách

Nová TV reklama, pohodlnější nakupování na eshopu i oblíbené akce přímo v lékárnách

Značka Moje lékárna zahrnuje síť více než 370 nezávislých lékáren v České republice. „Naším cílem je poskytovat zákazníkům vy-sokou a stabilní úroveň zdravotní péče, profesionální farmaceutické poradenství a zaručit dostupnost kvalitních léků a zdravotnických potřeb po celé České republice,“ říká Jolana Chrascinová, předsedkyně představenstva společnosti Sanovia, Moje lékárna. „Neustále se snažíme zvyšovat kvalitu našich služeb pro stávající klienty a oslovovat také nové zákazníky.“

Klíčovou hodnotou pro značku Moje lékárna je rodina

Na toto téma připravil tým značky Moje lékárna novou televizní reklamu, která se na podzim objeví na televizních obrazovkách. „Klíčovou hodnotou naší značky je rodina. Rodina hraje v našich životech nepostradatelnou roli. Je to místo, kde začínáme svůj život a kde nacházíme lásku, podporu a porozumění,“ říká marketingová ředitelka značky Moje lékárna Lucie Ševčíková.

Rodinné spoty pro Moji lékárnu připravila agentura Walker & Lambert, režie se ujal mladý režisér Jakub Machala, který má na svém kontě ceny Anděl za videoklipy roku i řadu cen za reklamní spoty.

Hlavní roli v reklamách ztvárnili manželé Vlčkovi, členové scény Národního divadla Moravskoslezského a v reklamě si zahrál i zakladatel značky Moje lékárna Oldřich Fiala.


Oblíbený projekt Moje stáří

Společně s novou TV reklamou se na podzim znovu v lékárnách naplno rozběhne oblíbený projekt Moje stáří, který v létě běžel v prázdninovém režimu. Projekt Moje stáří se letos prvně věnuje problematice stresu.

Značka Moje lékárna se také stala exkluzivním partnerem projektu Dny paměti. Více informací přinášíme na straně 22.

Brzy již i nový eshop

Obchodní tým Mojí lékárny se v posledních měsících pilně věnoval vylepšení a rozšíření eshopu, který umožnuje zákazníkům pohodlně objednávat široký sortiment léčivých přípravků a zdravotnických potřeb z pohodlí domova, což je velkým přínosem pro pacienty a zejména pro ty, kteří mají omezenou mobilitu nebo žijí ve vzdálených oblastech.

Vylepšený Moje lékárna E­‑shop bude disponovat bohatým sortimentem léčivých přípravků, vitamínů, doplňků stravy, kosmetiky a produktů z mnoha dalších kategorií.

„Jsme hrdí na to, že zákazník v našem e­‑shopu nalezne vše, co potřebuje pro podporu a zlepšení svého zdraví. Sortiment vybíráme pečlivě tak, aby vyhovoval potřebám různých zákazníků a nabízel produkty od ověřených značek.Při tvorbě sortimentu e­‑shopu klademe zásadní důraz na bezpečnost a kvalitu produktů. Všechny nabízené produkty pečlivě vybíráme a kontrolujeme tak, aby byly splněny všechny zdravotní normy a předpisy. Bezpečnost a kvalita je pro nás na prvním místě,“ zdůrazňuje obchodní ředitel Mojí lékárny Libor Koziorek.

S Moje lékárna E­‑shopem může zákazník nakupovat kdykoliv z pohodlí svého domova nebo kdekoliv, kde má přístup k internetu.

Jednoduché a uživatelsky intuitivní rozhraní e­‑shopu přinese snadnou orientaci a rychlé vyhledávání produktů v nabídce. Po provedení objednávky si může zákazník vybrat, zda si zboží vyzvedne v nejbližší lékárně Moje lékárna nebo mu ho e­‑shop doručí až domů. Samozřejmě v co nejkratším čase.

Stejně jako v lékárnách Moje lékárna, nabídne i nový e­‑shop odborné rady a odpovědi na otázky klientů Mojí lékárny na zákaznické lince.

Osobní přístup, profesionální poradenství, důraz na bezpečnost a kvalitu léků a využití moderních technologií dělají ze značky Moje lékárna oblíbenou volbu pro mnoho klientů.

„Nadále budeme našim zákazníkům poskytovat jistotu, že jejich zdraví je v rukou profesionálů, kteří se snaží v maximální míře poskytovat individuální péči a podporu,“ říká závěrem Jolana Chrascinová, předsedkyně představenstva společnosti Sanovia, Moje lékárna.

vm

9940